Erşan Kuneri izle


Erşan Kuneri, 13 Mayıs 2022 tarihinde Netflix'te yayınlanan komedi türündeki Türk internet dizisidir. 

Erotik film yapımcısı ve yönetmeni Erşan Kuneri'nin 70 ve 80'lerdeki hikâyesini konu alacak dizinin çekimleri Eylül 2021'de tamamlandı.

Dizi nerede çekildi 

Erşan Kuneri dizisi Kocaeli ve İstanbul'da çekilmiştir. 
Dizinin ilk 4 bölümü Kocaeli'nin Kandıra ilçesinde çekildi. 
Kandıra ilçesinin Teksen köyünde çekilmiştir. 
Dizinin son 4 bölümü ise İstanbul'da çekildi.

ERŞAN KUNERİ MEKTUBU

BAZEN 40 GÜN EMEK VERİRSİN 40 YIL UNUTULMAZ

Erşan Kuneri'nin yazdığı mektupta ise şu ifadeler yer alıyor: "Yine daktilonun başındayım. 
Yazıhanedeyim. 'Doyamadım' filmimiz acayip bir iş yaptı ortalık yıkıldı. 
Toparladık gibi. 

Mami de memnun. Miki Bar da çok iyi gidiyor. Acısıyla tatlısıyla ne 2 seneydi be. 7 film yaptık toplam bu 2 sene. 

Ben varım, Muammer var, Alev, Seyyal, Feride, Tumtum, Altın ve Payro. 


Alev'e Kuru Murat'ı anlatırken ne demiştim bizim neyimiz eksik en güzellerini yaparız demiştim. Payro Kemal ile daha dün görüştüm yine setlerde haylaz.

 Abi diyor Blue Box'ı Erman'da ilk sen kullandın herkes şimdi uçma peşinde dedi. 

Komedi, macera, aşk, intikam.. 7 film… Bazılarını 3 günde çektik bazılarını 40 günde. 

Bazen 40 gün emek verirsin 40 yıl unutulmaz."

Ben Erşan Kuneri, bir yıldız olduğum kadar bir sinema emekçisiyim. 

40 yıl sonra biri bulsa filmlerimizi izlese bugünleri yad etse ne sevinirim.

 Düşünsenize yıl olmuş 2022, biz belki yokuz. Ama filmimiz oynuyor bir yerlerde. Ne güzel olurdu. 

Bir yere not edin 13 Mayıs 2022 geçen Alev'in yıldız haritasında çıktı, belli mi olur o gün bugündür belki. Hepinizi çok sevdim ve seviyorum, seveceğim. 

Beni gördüğünüz yerde izleyin bundan daha güzel hediye olmaz bana. Göklerdeki değil yanı başınızdaki yıldızınız. Erşan Kuneri. 1982 / İstanbul"

Erşan Kuneri Orijinal fragmanı


Erşan Kuneri kimdir 


Erşan Kuneri Galası 


Erşan Kuneri kamera arkası 




ERŞAN KUNERİ KONUSU VE OYUNCULARI



Oyuncu ve  Karakterler

Cem Yılmaz - Erşan Kuneri
Zafer Algöz
Ezgi Mola - Alev Alev
Çağlar Çorumlu 
Merve Dizdar - Seyyal Par
Nilperi Şahinkaya
Uraz Kaygılaroğlu - Muammer Rado
İbrahim Selim
Necip Memili 
Bülent Şakrak
Can Yılmaz

1. Sezon 8 bölüm olarak Netflix'te yayınlanan Erşan Kuneri dizisini netflix üzerinden izleyebilirsiniz. 

Şuanda sıkı bir denetim var çoğu siteden yayınlar kaldırılıyor. 

Link bulursam buradan paylaşırım şimdilik buradan yasal bir şekilde devam. 


Erşan Kuneri kimdir
Erşan Kuneri izle
Erşan Kuneri netflix 
Erşan Kuneri 1.sezon izle
Erşan Kuneri son bölüm izle
Erşan Kuneri kaçak izle
Erşan Kuneri korsan izle


Yorumlar