Beni kandıramazsın (fool me önce) konusu, oyuncuları


Beni kandıramazsın (fool me önce) konusu, oyuncuları

Netflix'in mini dizilerinden Harlan coben'in "aynı" romanından uyarlanan "Beni Kandıramazsın" (fool me önce) isimli dizi 2024 yapımı ve 8 bölümden oluşuyor. Birtanya yapımı Netflix'in 2024 yılındaki ilk orjinal içeriklerinden biri oldu. 

Son günlerde dünya üzerinde 33 milyon izlenmeye sahip olan dizinin konusu birbiri ile bağlantılı iki cinayeti konu alıyor. Filmin sonunda sizi ters köşe yapan türden.

Oyuncu kadrosunda Michelle keegan (maya) , Adeel Akhtar (semi), Richard Armitage (Joe), Dino Fetscher (marty), Marcus Garvey (Eddie) yer alıyor. 

BENİ KANDIRAMAZSIN KONUSU 

Eski bir asker olan maya, çatışma sırasında yaşanan bir olay yüzünden görevden uzaklaşma alır. Operasyondaki olayı unutamayan maya sürekli kendi ile psikolojik bir savaş halindedir.  

Ablası eşinin yanında Burkeet şirketinde çalışmaktadır. Bir gün kendi evinde başından vurulur. Maya bu konu hakkında askerlikten gelen tecrübeleri ile araştırma yapmaya başlar. 

Daha sonra Joe bir parkta vurulur ve hayatını kaybeder. Burkeet şirketinde çalışan kardeşinin işyeri hakkında bazı gizli bilgileri bildiği ve bunu açığa çıkartacağı için öldürüldüğünü düşünür... 
Daha fazla bilgi vermeden diziyi izlemenizi öneririm. 

Ben 1.Bölümü izledikten kopamadım ve bitirdim. 

Meta tag 
Beni kandıramazsın 
Fool me önce
Netflix 
Dizi
2024

Sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Yorumlar

Martyr14 dedi ki…
Yorumlarınız bizim için değerli.
Adsız dedi ki…
İzlemedim. Fakat önerinizden sonra izlicem.
Sema dedi ki…
Diziyi izledim güzel. İzleyebilirsiniz