Candy crush saga hilesi

 


Arkadaşlar öncelikle kendiminde oynadığı ve sizinde faydalanmanızı düşündüğüm bir uygulama olan candy crush saga saatlik sınırsız hilesini buldum. 

Belkide bunu bilenler illaki vardır. Ben bilmeyenlere yardımcı olmak için bunu burada paylaşmak istedim. 

YouTube'da bunun kanıtı olan videoyu paylaştım sizin yapmanız gereken sadece abone olup yorum yazarak bana katkıda bulunabilirsiniz. Şimdiden teşekkür ederim. 

Aşağıdaki link ile video'dan ilerleye bilirsiniz.

YouTube video linki

Peki bu candy crush saga hilesi Nasıl yapılıyor.?

Arkadaşlar şimdi size bunu anlatıyorum. 

Öncelikle oyuna girin 5 canınız varsa 4 olsun şart değil 5 can hakkınız olmayacak şimdi uygulamayı kapatınız. 

Ayarlardan saati ileri Bi tarihe alabilirsiniz mesela şuan bu yazıyı yazarken 22 kasımdayız yani ayın sonuna kadar 30 kasıma ayarladım ben yani bir aylık süreç olarak ilerleyebilirsiniz. İsterseniz günlük yapabilirsiniz diyelim saat 09.00 akşam 23.00'e ayarlayabilirsiniz. 


Daha sonra candy crush uygulamasını başlatabilirsiniz daha sonra uygulamaya giriş yapınız. Daha sonra tekrar kapatınız tamamen kapatmalısınız yani arkaplanda çalışmayacak. 

Sonra saati normale alıp oyuna tekrar gireceksiniz sonrası sınırsız can ve bütün butonlar aktif olacaktır. İyi eğlenceler. 


Kanıt görselleri. 


Sınırsız can

bölüm başladığında Tek seferlik Kullanılabilecek envanterler 

Candy crush saga Günlük sınırsız 

Candy crush saga hile

Candy crush saga 


Yorumlar