Sitene Youtube video ekleme(ÇÖZÜLDÜ)

YouTube yerleştirme kodu nasıl alınır? , mobil ile youtube yerleştirme kodu nasıl bulunur?, Youtube yerleştirme kodu nerede yazar?, Youtube html kodu ile siteye video nasıl eklenir?, iframe kodu ve bunun gibi bir çok sorunun cevabını veriyoruz. 


Not : Arkadaşlar öncelikle bu yazıyı okumadan önce hatırlatıyorum. Bu yazı mobil telefonlardan yapılan paylaşımlarda göremediğimiz hatta Google hesabınızın kapatıldığı için otomatik ekleyemediğiniz için paylaşılmış bir yazıdır. Lütfen yorumlarda gereksiz paylaşım yapmayınız.

Konuya geçelim... YouTube hesabım telif hakkı nedeniyle kapatıldı. Bir hesap daha açtım fakat blogger video bölümündeki youtube çıkmaz oldu. 

Bu yüzden kod ile eklemeyi düşündüm fakat mobil telefonda ve uygulamada bu kod'a yani yerleştirme html koduna ulaşamadım. 

Google Crome browserden denedim masaüstü site olarak yine bir sonuç elde edemedim. Son olarak opera browser uygulamasını Google play uygulamasından indirdim. 

Opera browser uygulamasını açtım ve sağ üst köşedeki 3 noktalı yani ayarlar kısmından masaüstü görüntülemeyi etkinleştirdim. Daha sonra bana aynı bilgisayar ekranını sundu. 

Buradaki paylaş kısmına tıklayarak yerleştirme butonuna tıkladım. 

Önümde html olarak gelen kodu yayınlar bölümünden html kısmını seçerek oraya yerleştirdim. 

Video Boyutunu kendiniz sitenize göre ayarlayabilirsiniz. Daha önce bu konuyu araştırdım fakat bilgisayar üzerinden yapılan paylaşım haricinde birşey göremedim.


Kopyala kısmına tıklayarak kopyalayıp sitenize ekleyebilirsiniz. Umarım işinize yararlı bir paylaşım olmuştur. Yazımızı okuduğunuz için teşekkür ederim. Yapayan arkadaşlara yardım edebilirim. Yorumlardan yazabilirsiniz. 

Meta tag : sitene ekle, sitene Youtube video ekleme, youtube yerleştirme kodu, yerleştirme kodunu nasıl bulabilirim, yerleştirme kodu nerede yazar, youtube, Google, 

Yorumlar