#REEDR Reeder Teknoloji halka arz hakkında


#REEDR 📳 Reeder Teknoloji 🔔

#Halkaarz 
📢 Talep toplama tarihi;
13-14-15 Eylül 2023

Reeder Teknoloji Taslak İzahname Bilgileri #reedr

• 215.000.000 Lot
• Fiyat ₺9,30
• Arz Büyüklüğü 1.999.500.000
• Bireysele Eşit Dağıtım
• Tahsisat Oranları Henüz Belli Değil
• Fiyat İstikrarı Planlanıyor
• Fon Kullanım Yerleri
- %35 İşletme Sermayesi Ve Kısa Vadeli Borçlar
- %25 Tesis Makine Yatırımları Kapasite Artışı
- %20 Güneş Paneli Üretim Tesisi
- %10 Telefon LCD Paneli Üretim Tesisi
- %5 Arge Ve Ürge Çalışmaları
- %5 Girişim Teknoloji Yatırımları


Bolununsesifm

Yorumlar

Adsız dedi ki…
10 tane aldım 93 TL'den hadi hayırlısı ☺️
Melisa dedi ki…
Bende aldım
Teoman dedi ki…
Halka arz candır ☺️
Memduh dedi ki…
Başka halka arz yokmu bu hafta sadece bumu var